Zamknij
REKLAMA

Najbardziej skuteczne metody zwiększenia sprzedaży

00:00, 25.06.2018 | materiał partnaera
Skomentuj

Każdy producent marzy o tym, by jego towar osiągał wysoki poziom sprzedaży. Najlepszą metodą na osiągnięcie tego celu jest odpowiednia reklama produktu. Trzeba jednak pamiętać, by stosować również inne sposoby wspomagające osiągnięcie wysokiego poziomu sprzedaży, jak na przykład komunikacja z klientem.

Media społecznościowe

Obecnie najskuteczniejszą drogą dotarcia do odbiorcy są media społecznościowe jak: Instagram, Facebook czy Twitter. Właściwie przeprowadzona kampania reklamowa na łamach tych portali, z pewnością przyczyni się do podniesienia poziomu sprzedaży produktu. Warto inwestować w reklamy internetowe, bo jest to najlepsza metoda dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Poza tym, dzięki personalizowanym komunikatom reklamowym możemy być pewni, że nasz przekaz trafi do najbardziej zainteresowanych, potencjalnych klientów.

Korzystanie z usług profesjonalnych firm

Dobrym pomysłem na realne zwiększenie sprzedaży w swojej firmie jest korzystanie z profesjonalnych usług przedsiębiorstw zajmujących się monitorowanie i analizą sprzedaży. Regularne obserwowanie wyników pozwoli na przygotowanie właściwego planu działania. Przykładem firmy, która oferuje pomoc w optymalizacji łańcucha dostaw jest: xbsgroup.pl. Przedsiębiorstwo proponuje usługi zwiększające sprzedaż poprzez alternatywne kanały dystrybucji, nagrody, wprowadzenie produktów specyficznych, albo niszowych.

Zniżki i bony dla klientów

Sprawdzonym sposobem na podniesienie poziomu sprzedaży jest wprowadzenie zniżek i bonów dla klientów. Kampanie zniżkowe mogą pojawiać się cyklicznie, albo dotyczyć zakupów o konkretnej kwocie. Obniżona suma do zapłaty zawsze jest zachętą do kupna dodatkowych produktów. Bardzo dobrym pomysłem jest również zbieranie punktów za zakupy i wymienianie ich na bony. W ten sposób obligujemy klienta do większego zaangażowania i regularnego korzystania z usług naszego sklepu.

Nadal prawdą jest to, że reklama to dźwignia handlu. Zmieniły się jednak kanały komunikacji z klientami. Żeby osiągnąć sukces i zwiększyć poziom sprzedaży produktu trzeba dotrzeć do potencjalnych klientów na portalach społecznościowych. Inna jest również forma komunikatu, nie są to już kilkuminutowe spoty reklamowe, ale niejednokrotnie kilkusekundowe migawki, które pojawiają się przed wyświetleniem filmu, albo podczas przejścia między zakładkami. Poza tym, nie można zapomnieć o monitorowaniu sprzedaży i analizie uzyskiwanych rezultatów. Warto korzystać z usług firm, które profesjonalnie zajmują się podnoszeniem poziomu sprzedaży. Ponad to trzeba pamiętać, by zainteresować klienta swoją ofertą i zachęcić go do ponownego odwiedzenia sklepu i zakupu produktu. W tym wypadku doskonale sprawdzają się rabaty, karty lojalnościowe i punkty.

(materiał partnaera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma M Media Michał Kubacki, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez M Media Michał Kubacki i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© uniejow.net.pl | Prawa zastrzeżone