Zamknij

Niezawodne porady dla właścicieli sklepów internetowych o tym, jak i w co zapakować zamówienie

12:44, 09.04.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:44, 09.04.2018
Skomentuj Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

Obecnie wielu z nas decyduje się na założenie sklepu internetowego. W końcu coraz większa ilość konsumentów decyduje się na zakupy w sieci. Jednak, jeśli liczysz na sukces swojego e-sklepu, musisz pamiętać o wielu kwestiach, a jedną z nich jest odpowiednie pakowanie zakupionych przez klientów produktów. Dlatego poznaj sekrety najskuteczniejszego pakowania zamówień.

Opakowanie wpływa na ocenę klienta

Pozytywny wizerunek Twojego e-biznesu to klucz do wszystkich sukcesów. Aby go osiągnąć, musisz zadbać o każdy detal. Pakowanie zamówień pełni bardzo istotną funkcję w oczach klientów, dlatego nie można zbagatelizować tej kwestii. Poza tym bezpośrednio wpływają na to, w jakim stanie dotrze kupiony przedmiot do nabywcy. Bezpieczeństwo zamówienia zawsze odgrywa bardzo dużą rolę dla klientów, dlatego pod tym pryzmatem również będą oceniać sam sklep internetowy.

Jak prawidłowo pakować zamówienie, aby bezpiecznie dotarło do klienta?

Ze względu na estetykę i bezpieczeństwo sprzedawcy sklepów internetowych nie wysyłają swoich produktów w opakowaniach producentów. Dlatego konieczne jest wykorzystanie kartonów, pudeł lub ewentualnie kopert wyposażonych w folię bąbelkową. Do tego bardzo ważne jest dodatkowe wypełnienie lub zabezpieczenia towaru, aby nie przemieszczał się on w trakcie transportu paczki. Do tego przydatna będzie folia bąbelkowa lub specjalne tekturowe wypełnienie.

Wielkość paczki a rozmiar kartonu

Zazwyczaj małe przedmioty o regularnych kształtach można zapakować do kopert. Jednak w przypadku dużych produktów o mniej regularnych kształtach znacznie odpowiedniejsze będą kartony o odpowiedniej wielkości. Bardzo ważne jest to, aby zwrócić uwagę na ich wielkość. Zbyt mały karton może spowodować, że przedmiot, który się w nim znajduje, przebije się przez tekturową powierzchnię i ulegnie zniszczeniu. W przypadku zbyt dużych kartonów będzie trzeba ponieść dodatkowe koszty związane z wykorzystaniem większej ilości wypełnień, aby towar pozostał w stabilnej i nieruchomej pozycji.

Pamiętaj o naklejkach

Jeśli zajmujesz się handlem delikatnych produktów, np. szklanych, porcelanowych, czy też choćby elektroniką, to bardzo ważne jest odpowiednie oznakowanie paczek. Dzięki naklejkom ostrzegawczym takiem jak “Uwaga szkło” kurier, czy też inny przewoźnik zwróci uwagę na to, że zamówienie należy traktować ze znacznie większą troską. Ciekawym trikiem jest również zamieszczenie specjalnej adnotacji dla klienta i napisanie, aby w obecności kuriera sprawdził zawartość paczki.

Skąd brać kartony i pudła, aby zapakować produkty zamówione przez klientów?

Przy większej ilości zamówień konieczne jest znalezienie jednej firmy, która będzie systematycznie dostarczać nam pudła oraz kartony, w których będziemy wysyłać produkty dla klientów. Jedną z firm, które warto wziąć pod uwagę, jest tekpak.pl. Oprócz opakowań można za jednym zamówieniem zakupić u nich również wypełnienie, folie bąbelkowe, tekturowe wypełnienie, czy przedmioty, dzięki którym można zakleić karton itd.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%