Zamknij
REKLAMA

Plebiscyt branżowy Orły Elektryki i jego oddziaływanie na wizerunek elektryka

08:55, 03.09.2020 | materiały partnera

Słysząc słowo wizerunek myślimy na początku o tym, co widoczne jest za pomocą zmysłu wzroku. Jednak w biznesie to wyrażenie ma o wiele szersze znaczenie. Dotyczy ono nie tylko wyglądu pracowników, ale również sposobu wyrażania myśli, stanu posiadanej wiedzy oraz prezentacji naszych usług lokalnej społeczności oraz w mediach. Jaki wpływ na ten aspekt pracy elektryka i jego firmy ma plebiscyt ORŁY Elektryki?

Co przekłada się na wizerunek elektryka?

W zasadzie wszystko co zobaczymy lub usłyszmy w siedzibie firmy oraz podczas pracy profesjonalisty, a także to, co mówi się o nim w środowisku lokalnym czy w Internecie. Jest to więc bardzo szerokie pojęcie i wydawać by się mogło, że nie nad wszystkim możemy mieć tutaj kontrolę. I tu następuje pierwszy błąd logiczny, bowiem każde nasze działanie (lub jego brak) wpływa na wizerunek i postrzeganie naszej firmy przez ludzi. Dla przykładu: brak jakichkolwiek informacji o specjaliście w wyszukiwarce internetowej skutkował będzie zdziwieniem i zastanowieniem się osoby szukającej jego usług. „Czy ta firma nadal działa?”, „To podejrzane, że nie ma żadnych opinii…” – jest to więc jasny komunikat o tym, że danemu przedsiębiorcy niespecjalnie zależy.

Plebiscyt branżowy ORŁY

Zdobycie tytułu laureata w plebiscycie Orły Elektryki przynosi wyróżnionemu podstawową korzyść – pozytywny wizerunek swojej firmy w Internecie. Zyskuje go, ponieważ nagrodą dla każdego wyróżnionego jest zamieszczenie jego danych wraz z uzyskanym wynikiem na liście zestawienia. Dodatkowo, chętni laureaci mogą zamówić zestaw marketingowy, w którego skład wchodzi dyplom, logo w formie elektronicznej, list gratulacyjny oraz tablica ze szkła akrylowego. Przedmioty zamieszczone w widocznym miejscu siedziby firmy lub logo nadrukowane na torbach czy uniformach, na pewno zachęcą klientów do pytań, na które odpowiedź bardzo im się spodoba.

Jak przyznawany jest Orzeł Elektryki

Najlepsi z branży wybierani są na podstawie ocen internautów, zawartych m.in. w serwisach Zumi, Google Maps, Facebook, PanoramaFirm czy Groupon. Średnia z zebranych wyników wyszukiwań, musi wynieść przynajmniej 8 punktów w skali 10-stopniowej, by uzyskać wyróżnienie. Wyniki aktualizowane są co roku, by zainteresowani mieli pewność, że znalezione zestawienie jest wciąż ważne, a elektryk trzyma wysoki standard świadczonych usług. Udział w plebiscycie jest dla każdego przedsiębiorcy w 100% darmowy. Nie można więc twierdzić, że tytuł Orła Elektryki jest efektem przekupstwa. Dla jeszcze większej transparentności konkursu, nota końcowa laureata podawana jest wraz z ilością ocen od użytkowników oraz adnotacją o portalu, z którego pochodzą.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA