Zamknij

Dlaczego treści są tak ważne - kampania SEO od podszewki

10:37, 02.06.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:44, 03.06.2019

Kiedy czytasz o pozycjonowaniu stron lub rozmawiasz o współpracy z agencją SEO, niemal na pewno pojawi się słowo content (treści). Nie bez powodu. Artykuły, ilustracje i filmy, które umieszczasz na stronie mają olbrzymie wpływ na to, jak wysoko w wynikach wyszukiwania pojawią się linki do twojej witryny.

Kampania SEO bez uwzględnienia jakości i rodzaju treści zamieszczany na stronie, nie ma sensu. To strata czasu i pieniędzy. Optymalizacja strony - dostosowanie jej do wymagań wyszukiwarek, np. najpopularniejszej w Polsce Google - jest podstawowym zadaniem firmy zajmującej się pozycjonowaniem.

Kampania SEO i dlaczego treści są ważne

Masz pomysł na sklep internetowy, serwis on-line lub witrynę z usługami. Kupiłeś domenę, masz już hosting. Wynajęty specjalista zajął się tworzeniem strony internetowej. Świetnie. Jednak grozi ci rozczarowanie. To wszystko nie wystarczy, żeby twoja strona była widoczna dla internautów. Jeśli jej nie wypromujesz, to utonie wśród setek podobnych witryn, które codziennie pojawiają się w sieci i walczą o uwagę użytkowników.

Tutaj na scenę wkracza agencja SEO i SEM czyli fachowcy od marketingu internetowego. Agencja po wykonaniu audytu SEO będzie wiedziała m.in. czy strona zawiera odpowiednie treści, przede wszystkim artykuły, a także zdjęcia, infografiki czy filmy itp. Dlaczego content jest tak ważny?

Stronę możesz wypromować poprzez kampanię Adwords, czyli płatną promocję. Link do twojej strony pojawi się na górze wyszukiwania Google, w miejscu przeznaczonym na ten rodzaj reklamy internetowej.

Jednak eksperci są zgodni: najlepsze wyniki osiągniesz dbając o pozycjonowanie SEO czyli SEO (Search Engine Optimalization). Dzięki niemu twój sklep internetowy czy strona będzie lepiej widoczna w sieci bez wydawania pieniędzy na reklamę. Użytkownicy trafią do niej z linków z naturalnych (organicznych) wyników wyszukiwania.

Treści są ważne dla SEO, bo wyszukiwarki, przede wszystkim Google, lubią strony z użytecznymi i wyczerpującymi, pełnowartościowymi artykułami. Przydatne i ciekawe treści docenią też użytkownicy, którzy chętnie udostępniają linki do ciekawych materiałów. Wreszcie dzieci przydatnym i kompetentnym artykułom zbudujesz wizerunek eksperta. To wszystko składa się na receptę, jak zdobyć większy ruch na stronie i potencjalnych klientów.

Przygotowanie dobrych treści zaczyna się od optymalizacji SEO. Bez względu na temat, artykuł powinien zawierać tytuł (w kodzie strony TITLE, ze słowem kluczowym), opis (META DESCRIPTION, zachęcający internautę do kliknięcia w link), nagłówki (znaczniki H, z najważniejszymi słowami kluczowymi) oraz słowa kluczowe rozmieszczone w odpowiedniej ilości w samym tekście (np. skuteczne pozycjonowanie Warszawa).

Kampanie SEO stawiające na optymalizację treści (przede wszystkim artykułów), to bardzo skuteczne narzędzie. Gwarantują dobre i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeden warunek: musisz uzbroić się w cierpliwość. Często potrzeba wielu miesięcy, żeby pojawiły się zadowalające efekty. Jednak jeśli kampanię realizuje fachowa agencja SEO, to możesz być pewny, że liczba wejść na twoją stronę będzie stale rosła.

Profesjonalną obsługę i usługi SEO dla najbardziej wymagających klientów zapewnia agencja interaktywna D2M z Warszawy. Firma specjalizuje się w skutecznym pozycjonowaniu stron, content marketingu, kampaniach reklamowych i innych działaniach, dzięki którym twoja witryna będzie lepiej widoczna w internecie.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron, to nie wszystko. D2M pomoże twojemu sklepowi lub serwisowi prowadząc dobrze przygotowaną płatną promocję. Agencja realizuje nie tylko kampanie adwords w Warszawie - współpracuje z klientami z całej Polski, a także Europy, Azji czy Ameryki Południowej.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%