Zamknij

Warunki uczestnictwa w plebiscycie - Orły Fryzjerstwa

11:22, 22.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:23, 22.07.2020

Rankingi są obecnie najbardziej popularnym narzędziem do wyszukiwania usługodawców wśród Internautów. Dzięki takim rozwiązaniom, potencjalni klienci w krótkim czasie wybiorą fryzjera w Sosnowcu lub Krakowie. Z kolei przedsiębiorcy zyskują świetną okazję do prezentacji jakości oferowanych usług.

Czy wszystkie rankingi działają tak samo?

Warunki uczestnictwa w rankingach zależą od samych organizatorów. Większość z nich opiera swoje działanie na aktywnym głosowaniu przez wybraną kapitułę. Mogą to być Internauci lub komisja powołana specjalnie do tego celu. Problem polega na tym, że nie sposób wybrać obiektywnie najlepsze firmy, kiedy warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie wysokiej opłaty lub gdy użytkownicy sieci głosują poprzez płatne sms-y.

Na tle tak różnych warunków koniecznych do spełnienia, wyróżniają się Orły Fryzjerstwa, których organizatorzy nie pobierają opłat za przystąpienie do rankingu. Zasady Orłów są także przyjazne dla niewielkich firm ze skromnymi środkami finansowymi. Fryzjer z Kielc ma równe szanse z firmami rozwiniętymi dzięki temu, że twórcy rankingu nie przewidują także abonamentu za obecność na liście laureatów publikowanej na stronie plebiscytu.

W jaki sposób Orły Fryzjerstwa wybierają laureatów?

Z portali społecznościowych oraz branżowych gromadzone są oceny wystawione przez klientów w ciągu ostatniego roku. Odbywa się to przy pomocy oprogramowania komputerowego, przetwarzającego ogromne ilości danych. Dzięki takiemu rozwiązaniu w poprzedniej edycji przebadane zostały 34 442 firmy, sprawdzono 680 750 ocen klientów na 388 333 stronach internetowych.

Do zestawienia wejdą salony fryzjerskie, które uzyskały wynik co najmniej 8 punktów na 10 możliwych oraz otrzymały wymaganą ilość ocen w sieci.

Jakie korzyści może przynieść udział w rankingu?

Dane zwycięzców zostaną opublikowane na stronie Orłów Fryzjerstwa wraz z wynikiem, jaki uzyskała firma, ilością wystawionych ocen oraz z informacją o profilach, które zostały przebadane.

Obecność w prestiżowym rankingu umacnia u klientów poczucie słuszności wyboru danej firmy, tak jak ma to miejsce w przypadku popularnych rankingów tworzonych dla prawników. Wyróżnienie jest doskonałą okazją do ugruntowania pozycji salonu fryzjerskiego na rynku oraz wzmocnienia pozytywnego wizerunku w nowoczesnych mediach.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%