11 maja 2011 roku w Restauracji Termalnej odbyły się warsztaty organizowane przez firmę Smartlink pod hasłem "Budowa i kompleksowa promocja marki Eko Uniejów" . Podczas warsztatów Andrzej Szoszkiewicz-Prezes Zarządu Smartlink Sp. z o.o. przedstawił projekt Eko Uniejów omawiając działania związane z budową marki Uniejowa oraz jej znaczeniem w promocji miasta. Znany dziennikarz i publicysta Andrzej Godlewski podzielił się z uczestnikami warsztatów swoim doświadczeniem oraz uwagami dotyczącymi promocji marki gminy w mediach. W warsztatach uczestniczyli przedstawiciele firm: Łucja Chudzik- " Lawendowe Termy", Marek Garncarczyk- "Instytut Zdrowia Człowieka", Aleksandra Augustyniak z firmy " Wiatr- Bud" oraz z Urzędu Miasta w Uniejowie, PGK "TERMY UNIEJÓW" Spółka z o. o. i Bractwa Rycerskiego. "Budowa i kompleksowa promocja marki Eko Uniejów" jest projektem współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego.
źródło i foto: UM w Uniejowie
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz