Zamknij
Do zakresu zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. Obsługi Kancelarii Ogólnej (Sekretariat) (SE-II) należy w szczególności: 1. prowadzenie sekretariatu zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej i niniejszym regulaminem; 2. sprawna i profesjonalna obsługa interesantów; przestrzeganie zasad uprzejmości i życzliwości w kontaktach z interesantami, 3. udzielanie wszechstronnej informacji i pomocy interesantom w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Urząd oraz obowiązujących w tym zakresie procedur; 4. przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich według właściwości do innych pracowników Urzędu; 5. przekazywanie niezwłocznie pilnej korespondencji Burmistrzowi, a w razie jego nieobecności Zastępcy Burmistrza, Sekretarzowi lub według właściwości innym pracownikom Urzędu; 6. współpraca z instytucjami i przedsiębiorstwami świadczącymi usługi pocztowe, potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur za przesyłki pocztowe oraz inne zakupy na potrzeby sekretariatu; 7. organizacja i obsługa spotkań i narad organizowanych przez Burmistrza lub zastępcę Burmistrza; 8. przyjmowanie, sprawdzanie, ewidencjonowanie korespondencji kierowanej do Urzędu; 9. obsługa centrali telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej; 10. odbiór i rozdysponowanie korespondencji przekazywanej elektronicznie, z platformy ePUAP i e-doręczeń, 11. organizowanie obiegu akt w urzędzie poprzez właściwe ich przyjmowanie, rejestrowanie, załatwianie i przechowywanie, wysyłanie, rozdział korespondencji i przesyłek, 12. wysyłanie korespondencji Urzędu; 13. prowadzenie rejestru kancelaryjnego; 14. dbanie o estetykę pomieszczenia sekretariatu i gabinetów; 15. prowadzenie prenumeraty prasy, czasopism i publikacji dla całego Urzędu; 16. zabezpieczenie rejestru pieczęci urzędowych, zamawianie pieczęci; 17. prowadzenie magazynu materiałów biurowych, kancelaryjnych oraz artykułów sanitarnych; 18. prowadzenie spraw związanych z zakupem odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej i środków czystości; 19. prowadzenie: a. książki kontroli zewnętrznych; b. centralnego rejestru skarg i wniosków, c. rejestru upoważnień i pełnomocnictw, d. rejestru delegacji, e. rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta Uniejów, 20. wywieszanie w urzędzie pism otrzymanych do wywieszenia do publicznej wiadomości; 21. dokonywanie zamówień publicznych w zakresie powierzonych materiałów; 22. zastępowanie pracowników na stanowiskach: ds. Obsługi Kancelarii Ogólnej (Sekretariat) (SE) i ds. Obsługi Kancelarii Ogólnej (Sekretariat) (SE-I) w razie ich nieobecności; 23.wykonywanie innych zadań określonych w przepisach szczególnych oraz zadań powierzonych przez Burmistrza lub Sekretarza.
StPr/25/0382
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa systemu hotelowego i kasy fiskalnej. Meldowanie i wymeldowywanie gości, rozliczanie gości, przyjmowanie opłat, wysyłanie e-maili, odbieranie telefonów.
StPr/25/0365
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obieranie warzyw, przygotowywanie surówek, zmywanie naczyń, utrzymywanie porządku oraz prace zlecone przez kucharza.
StPr/25/0367
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Utrzymywanie czystości obiektu. Sprzątanie pokoi dla gości, sal konferencyjnych, sali restauracyjnej. Mycie okien, zmiana pościeli.
StPr/25/0369
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie potraw wg menu. Przygotowywanie imprez rodzinnych.
StPr/25/0366
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN