W najbliższą niedzielę Uniejów Uzdrowisko Termalne będzie sponsorem meczu Widzewa Łódź z Rakowem Częstochowa. Logo sponsora pojawi się na bandach LED, telebimie i materiałach klubowych, a na murawie zostanie przedstawiona wyjściowa jedenastka. Burmistrz Uniejowa wraz z Euzebiuszem Smolarkiem odbiorą specjalne podziękowanie.
Podczas niedzielnego spotkania z Rakowem Częstochowa Sponsorem Meczu będzie Uniejów – Uzdrowisko Termalne.
W ramach współpracy logo Sponsora będzie widoczne na bandach LED, telebimie i w materiałach klubowych publikowanych wokół zawodów. Obecność marki zostanie podkreślona także podczas prezentacji wyjściowej jedenastki oraz w specjalnym podziękowaniu wręczonym przy murawie, które Burmistrz Uniejowa odbierze w towarzystwie Euzebiusza Smolarka.
Symbolika obecności byłego piłkarza nie jest przypadkowa. 45 lat temu, w październiku 1980 roku, w meczu z Argentyną reprezentacyjną karierę rozpoczynał jego ojciec Włodzimierz Smolarek – Legenda polskiej piłki i Widzewa Łódź. Rozegrał w kadrze łącznie 60 spotkań, z czego 52 jako zawodnik czerwono-biało-czerwonych, zdobywając 13 bramek. Stał się symbolem ducha walki i widzewskiego charakteru.
– Jesteśmy tuż przed symboliczną rocznicą tego wydarzenia. Korzystając z obecności syna oraz sponsorując mecz z Rakowem chcielibyśmy przywołać pamięć o Włodzimierzu Smolarku, Przyjacielu i Legendzie Widzewa Łódź, a jednocześnie Przyjacielu Uniejowa, któremu nasze miasto wiele zawdzięcza – mówi Józef Kaczmarek, Burmistrz Uniejowa.
– Jako Fan Club Uniejów ogromnie cieszymy się ze współpracy naszego samorządu z Klubem. Dzięki takim przedsięwzięciom jak to tylko utwierdzamy się w przekonaniu, że przyszłość miasta maluje się w czerwono-biało-czerwonych barwach! Stawiając za wzór takich ludzi jak Włodzimierz Smolarek chcemy przekazywać młodzieży, co znaczy prawdziwy widzewski charakter, aby w tym duchu mogły dorastać kolejne pokolenia Widzewiaków z Uniejowa, a być może i przyszłych graczy naszego kochanego Klubu – dodaje przedstawiciel Fan Clubu Uniejów.
– To kolejny samorząd, który został Sponsorem Meczu. Obecność Uniejowa w tej roli cieszy nas tym mocniej, że Klub i Miasto są nierozerwalnie związane z postacią Włodzimierza Smolarka. W niedzielę wspomnimy tego niesamowitego zawodnika i raz jeszcze pokażemy, że w marketingu sportowym bardzo ważną kwestię odgrywają widzewskie wartości – podsumowuje Łukasz Kolecki, dyrektor Działu Komercji w Widzewie Łódź.
Uniejów od 2012 roku jako pierwsze miasto w Polsce posiada status uzdrowiska termalnego. Najbardziej znanym symbolem miejsca jest nowoczesny i rozbudowywany kompleks Termy Uniejów obejmujący między innymi baseny kryte i otwarte, zespół odnowy biologicznej, restaurację oraz klub z kręgielnią.
Niewątpliwym atutem Uniejowa jest czternastowieczny Zamek i nowe obiekty infrastruktury turystycznej oddane w poprzednim roku – jodowa tężnia z pijalnią wody termalnej, Centrum Spycimierskie Boże Ciało poświęcone kwietnym dywanom wpisanym na listę UNESCO oraz Małe Centrum Nauki SOWA powstałe we współpracy z Ministerstwem Nauki i Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.