Zamknij

Tworzymy profesjonalną stronę internetową pralni przemysłowej!

12:41, 15.12.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:42, 15.12.2021

Wciąż jeszcze wielu przedsiębiorców trzeba przekonywać do siły, jaka płynie z marketingu internetowego. Obecność w sieci to w roku 2021 praktyczny obowiązek kreowanego biznesu. To właśnie w niej wyszukujemy informacji o siedzibie, sposobie funkcjonowania i podejściu do obsługi klienta firm różnego typu, w tym pralni. W Wodzisławiu Śląskim, czy w Warszawie? Tak naprawdę nie jest istotne, gdzie prowadzimy swoje przedsiębiorstwo. Strona internetowa jest dla klienta źródłem wielu cennych informacji. To jak są one przedstawione, również ma istotne znaczenie dla wizerunku pralni przemysłowej.

Przyciski „Call to action”

Jako przykład profesjonalnie przygotowanej witryny www pralni przemysłowej posłuży nam strona firmy Green Wash, którą znajdziemy pod adresem www.greenwash.com.pl.

Już na samym początku widać, z jaką firmą mamy do czynienia. Logo marki widoczne jest po dwóch stronach ekranu, więc nie ma szans, że użytkownik je przegapi. Na zielono podkreślono najważniejszy aspekt – możliwość i formę kontaktu z pralnią przemysłową Green Wash. Dwa przyciski (tzw. Call to action), widoczne w prawym górnym rogu, odsyłają użytkownika do formularza kontaktowego oraz danych firmy. W prawym dolnym rogu ekranu widoczny jest zaś numer telefonu, pod który mogą zadzwonić zainteresowani klienci. Co istotne, ta informacja pokazuje się nam przez cały czas, w którym przeglądamy witrynę pralni.

Obraz jako podkreślenie istotnych informacji

Uwadze czytelników nie umknie także zdjęcie, które widnieje u góry strony Green Wash. Domyślamy się, iż widoczna na nim kobieta to pracownik firmy. Jej uniform jest nie tylko perfekcyjnie czysty, ale kolorami nawiązuje do logo pralni przemysłowej w Rybniku. Ponadto jej postawa ciała świadczy o tym, że jest osobą pewną siebie, a więc i rzetelną oraz kompetentną. Widząc to zdjęcie, od razu wiemy, że pranie pozostawione firmie Green Wash będzie w rękach specjalistów.

Pamiętaj o treści

W witrynie internetowej pralni muszą znaleźć się podstawowe dane o firmie, ale także istotne dla klientów informacje: kto jest obsługiwany? Na jakie usługi może liczyć? Na stronie pralni Green Wash znajdujemy te informacje już w pierwszym akapicie. Dopiero przewijając suwakiem niżej, zobaczymy krótki rys historyczny firmy. Taki układ wydaje się najkorzystniejszy dla przedsiębiorstwa. Najpierw klient zobaczy, co może z nami zyskać, a dopiero w dalszej kolejności potwierdzamy, jakie jest nasze doświadczenie w branży.

Mniej znaczy więcej

Pralnie przemysłowe zazwyczaj nie potrzebują bardzo rozbudowanych witryn www. Jeśli nie zamierzasz zamieszczać cennika lub prowadzić kolumny „aktualności”, spokojnie obejdzie się bez kształtowania jakichkolwiek podstron. Zazwyczaj prosty przekaz z najważniejszymi informacjami na jednej, głównej stronie jest bardziej czytelny niż zamykanie pojedynczych kwestii w zakładki. Obecnie prostota jest w cenie!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%