Zamknij

Jak Cię widzą, tak cię piszą — czyli fotografia biznesowa

00:00, 18.09.2022 artykuł sponsorowany
pixabay pixabay

Prowadzenie własnego biznesu wiąże się z koniecznością dbania o różne jego aspekty - reklamę, zdobywanie klientów, kontrahentów, i wiele innych. Nie zależnie do tego czy chodzi o małą firmę, czy o duże przedsiębiorstwo, ludzie lubią wiedzieć, kto stoi za danym biznesem. Dlatego warto czasem pokazać nie tylko zespół, ale także to jak wygląda praca od drugiej strony.

Fotografia przemysłowa to doskonały sposób na prezentację

Warto na swojej stronie czy w social mediach umieścić zakładkę o nas, gdzie poza opisem historii firmy, który oczywiście warto zamieścić, znajdą się także informacje i zdjęcia, które pokazują kadrę. Tu z pomocą przychodzi fotografia przemysłowa. Jeśli zdecydujemy się zainwestować w takie zdjęcia, przede wszystkim poszukajmy takiego fotografa, który w swoim portfolio ma już podobne zlecenia. Raczej nie ma co ryzykować, kierując się jedynie ceną. Ktoś, kto na co dzień specjalizuje się w fotografii ślubnej, choć w swojej dziedzinie może być świetnym fachowcem, to z uchwyceniem budynków i maszyn w jakie jest wyposażona hurtownia wentylacji, może mieć już problem.

Oto kilka wskazówek dotyczących zatrudniania właściwego fotografa przemysłowego:

  • Upewnij się, że ma on doświadczenie w tej dziedzinie, aby wiedział, co należy zrobić;
  • Zapytaj go/ją o poprzednie projekty, nad którymi pracował i jak był w stanie dostarczyć tak niesamowite rezultaty;
  • Dowiedz się, czy mają odpowiedni sprzęt i jakich narzędzi używają do realizacji zlecenia;
  • Zapytaj ich, czy kiedykolwiek pracowali z firmą taką jak Twoja, abyś wiedział, czy są zaznajomieni z Twoim typem pracy.

Filmy reklamowe mogą pomóc firmom w budowaniu ich wizerunku

Ważne jest, aby mieć spójny wizerunek firmy we wszystkich materiałach marketingowych, od broszur, przez filmy reklamowe po projekt strony internetowej. Pomoże to zbudować zaufanie z docelowymi odbiorcami i sprawi, że poczują się bardziej komfortowo, robiąc z Tobą interesy. Doskonałym sposobem na rozpoczęcie budowania wizerunku firmy jest wybór palety kolorów, która reprezentuje istotę Twojej marki.

Najlepsze kolory dla firm to takie, które wywołują emocje i uczucia u ludzi, którzy je widzą. Na przykład, niebieski często wywołuje spokój, zaufanie i spokój, podczas gdy pomarańczowy wywołuje ciepło, energię i podniecenie.

Filmy korporacyjne to idealny sposób na pokazanie zespołu

Oczywiście zdjęcia to jedno, tak jak już zostało wspomniane, stanowią świetny materiał do graficznego uzupełnienia historii firmy i tego czym się zajmuje. Jednak ciągłe zmiany w trendach, jakie można obserwować w zakresie reklamy, jasno wskazują, że teraz o wiele ciekawsze dla odbiorców są materiały w formie wideo. Filmy korporacyjne, które pokazują przykładowy “dzień z życia” firmy, powstawanie produktów, czy pracę maszyn warto umieszczać w social mediach. Jednak, żeby to przyniosło efekt, czyli przyciągnęło odbiorców, takie konto musi być prowadzone regularnie, a publikowane treści spójne.

Filmy reklamowe - nowe trendy

Wcale nie musisz być ekspertem z dziedziny nowych trendów czy tajników prowadzenia SM. Jednak jeśli decydujesz się na takie przedsięwzięcia, warto zostawić to w rękach specjalistów, dla których produkcja filmów korporacyjnych jest codziennym zajęciem. Zaplanują cały scenariusz, a także zajmą się fachowym montażem. Ważne, żeby takie spoty reklamowe były w miarę naturalne, nikt przecież nie uwierzy, że po hali gdzie mieści się hurtownia wentylacji, chodzą tylko fachowcy w garniturach. Ciekawe filmy reklamowe powinny pokazywać zwykłą i codzienną pracę, to jak powstają dane przedmioty czy urządzenia, jak wygląda ich montaż, serwis, na przykład z Można z takich materiałów zrobić też świetne filmy szkoleniowe, które będą dla klienta fajną wskazówką jak korzystać z danego sprzętu, jakie ma funkcje. Forma video jest o wiele bardziej pożądana od samych fotografii, co widać na przykładzie wiodących trendów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%