Do zakresu zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. Obsługi Kancelarii Ogólnej (Sekretariat) (SE-II) należy w szczególności:
1. prowadzenie sekretariatu zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej i niniejszym regulaminem;
2. sprawna i profesjonalna obsługa interesantów; przestrzeganie zasad uprzejmości i życzliwości w kontaktach z interesantami,
3. udzielanie wszechstronnej informacji i pomocy interesantom w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Urząd oraz obowiązujących w tym zakresie procedur;
4. przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich według właściwości do innych pracowników Urzędu;
5. przekazywanie niezwłocznie pilnej korespondencji Burmistrzowi, a w razie jego nieobecności Zastępcy Burmistrza, Sekretarzowi lub według właściwości innym pracownikom Urzędu;
6. współpraca z instytucjami i przedsiębiorstwami świadczącymi usługi pocztowe, potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur za przesyłki pocztowe oraz inne zakupy na potrzeby sekretariatu;
7. organizacja i obsługa spotkań i narad organizowanych przez Burmistrza lub zastępcę Burmistrza;
8. przyjmowanie, sprawdzanie, ewidencjonowanie korespondencji kierowanej do Urzędu;
9. obsługa centrali telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej;
10. odbiór i rozdysponowanie korespondencji przekazywanej elektronicznie, z platformy ePUAP i e-doręczeń,
11. organizowanie obiegu akt w urzędzie poprzez właściwe ich przyjmowanie, rejestrowanie, załatwianie i przechowywanie, wysyłanie, rozdział korespondencji i przesyłek,
12. wysyłanie korespondencji Urzędu;
13. prowadzenie rejestru kancelaryjnego;
14. dbanie o estetykę pomieszczenia sekretariatu i gabinetów;
15. prowadzenie prenumeraty prasy, czasopism i publikacji dla całego Urzędu;
16. zabezpieczenie rejestru pieczęci urzędowych, zamawianie pieczęci;
17. prowadzenie magazynu materiałów biurowych, kancelaryjnych oraz artykułów sanitarnych;
18. prowadzenie spraw związanych z zakupem odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej i środków czystości;
19. prowadzenie:
a. książki kontroli zewnętrznych;
b. centralnego rejestru skarg i wniosków,
c. rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
d. rejestru delegacji,
e. rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta Uniejów,
20. wywieszanie w urzędzie pism otrzymanych do wywieszenia do publicznej wiadomości;
21. dokonywanie zamówień publicznych w zakresie powierzonych materiałów;
22. zastępowanie pracowników na stanowiskach: ds. Obsługi Kancelarii Ogólnej (Sekretariat) (SE) i ds. Obsługi Kancelarii Ogólnej (Sekretariat) (SE-I) w razie ich nieobecności;
23.wykonywanie innych zadań określonych w przepisach szczególnych oraz zadań powierzonych przez Burmistrza lub Sekretarza.
StPr/25/0382
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN