Zamknij

Po czym poznać, że agencja reklamowa jest warta naszej uwagi?

12:11, 21.05.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:17, 21.05.2018
Skomentuj

Obecnie na rynku, praktycznie każdego dnia tworzą się nowe agencje reklamowe. W sieci wpisując w wyszukiwarki odpowiednie hasła, otrzymujemy tysiące wyników. W jaki sposób spośród tylu oferentów wybrać takiego, który będzie z nami współpracować, a jednocześnie zaoferuje świetne warunki umowy oraz będzie się z niej wywiązywać? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę!

Nie jest łatwo w obecnych czasach znaleźć właściwą agencję reklamową. Dlatego pierwszym krokiem najczęściej jest zapytanie znajomych. Jeżeli prowadzą oni firmy, zapewne chociaż raz zdarzyło im się korzystać z takich usług. Jest to dobry sposób na stworzenie większej listy, którą później będziemy sobie sprawdzać.

A gdy sugestii brak?

Może być też tak, że nikt wśród naszych znajomych nie ma dobrych doświadczeń z agencjami i nie jest w stanie nikogo polecić. Przegrana sytuacja? Nic z tego! Nawet lepiej, bo z jasnym umysłem, możesz przejść do analizy agencji reklamowych, jakie reklamują się w sieci. Przede wszystkim sprawdź czy firma posługuje się danymi - lokalizacją, numerami telefonów, jak jest to na przykład na stronie https://www.aplanmedia.pl/. Dlaczego to tak ważne? Nawet jeżeli działają zdalnie, wiemy że firma nie boi się pokazać gdzie pracuje, umożliwia łatwy kontakt i ewentualne spotkanie dla potencjalnie zainteresowanych.

Drugą sprawą to maile firmowe, które brzmią jak domena. Jeżeli ktoś posługuje się bezpłatnymi aliasami typu gmail, onet czy wirtualna polska, może to sugerować, że nie do końca pracuje jak profesjonalista. Kolejna ważna kwestia to portfolio i opinie od klientów lub jakiekolwiek referencje. To jednak nie wszystko.

Oferta prawdę Ci powie..

Choć agencje reklamowe mogą trudnić się we wszystkim, co jest możliwe, dobrze jak specjalizują się w czymś konkretnym, a reszta jest dodatkiem. Wiele agencji też nie do końca przedstawia, co może zrobić. To sugeruje nam, że być może nie potrafią nic konkretnego zaproponować i wykonują to, czego klient sam chce, szukając sobie podwykonawców. Konkretne usługi, ich zakres, a także przykłady są w stanie najwięcej powiedzieć o firmie. Dobrze też, jak taka agencja prowadzi własne kanały social media - można w ten sposób sprawdzić czy w ogóle potrafią tam działać i z jakim efektem. Choć z drugiej strony, ile to razy szewc chodził bez butów?

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%